وصف المدون

Hello, I am Abdulaziz, a technical blogger and founder of technology website, interested in the internet and web design field. My goal is to create a website that provides design and problem-solving services.

إعلان الرئيسية

طريقة التسجيل والتفعيل في تطبيق valU للتقسيط
تقسيط بدون فوائد من Valu

تطبيق فاليو ValU

1- حمل تطبيق ValU 

لتحميل التطبيق لنظام اندرويد  إضغط هنا

لتحميل التطبيق لنظام IOS إضغط هنا 


2- ملئ البيانات 

إملئ بياناتك الحقيقية بمعني إسمك زي البطاقة ورقم تليفونك والمرتب بتاعك بالظبط والوظيفة ونوع السكن (تمليك او ايجار) واي اقساط بتدفعها لبنوك او غيره.

3- طرق التفعيل

في اكتر من طريقة عشان تقدر تفعل الحساب.

فيزا المشتريات: لو معاك فيزا مشتريات تقدر تضيفها في الحساب بتاعك علي ValU ويكون حصل عليها تعاملات قبل كده وتكون ملتزم في التسديد فتقدر تفعل الاكونت بتاعك بسهولة، علي الاقل تكون عملت 3 معاملات من فيزا المشتريات لإن بيتم الاستعلام عنك في البنك المركزي وبيعرفوا اذا كنت ملتزم او لاء وكل ما كان قيمة سداد فيزا المشتريات كبيرة كل ما يكون مبلغ التطبيق كبير (بمعني لو بتسدد كل شهر 1000 جنيه علي فيزا المشتريات بيوصل المبلغ داخل التطبيق الي 20.000 جنيه تقريباً).

لو عملت قرض قبل كدة: بعد ما تضيف بياناتك في الحساب بتاعك مابتعملش اي حاجه غير انك تروح فرع من فروع فاليو او فوري بلس وهناك هياخدو منك بياناتك وهيستعلموا عنك في البنك المركزي و هل كنت ملتزم في السداد او لا وفي نفس الوقت الحساب هيتفعل وانت في الفرع، ونفس موضوع فيزا المشتريات بيتحدد علي اساس قيمة قسط القرض اللي كنت حاصل عليه كل ما كان المبلغ كبير كل ما مبلغ التقسيط في التطبيق كان كبير.

الودائع: ودي اسهل طريقة ومضمونة جداً، لو عندك وديعة في بنك بتروح فرع فاليو و بتديهم بياناتك وبيعملوا استلام عن الوديعة بتعتك و ممكن يكون مبلغ التقسيط ضخم جداً علي حسب قيمة الوديعة بتعتك.
لو عايز تعرف  الاماكن اللي تقدر تشتري فيها بالتطبيق ادخل هنا:  https://bit.ly/2Tckrwa

اماكن التفعيل : فروع ValU الرسميه او فوري بلس وتقدر تعرف العناوين
عشان تعرف فروع فاليو و فوري بلس   "دوس هنا"


Back to top button